Prožijte své sny s diářem  FOKUS®

Nástroj vyvinutý pro váš úspěch.

Dlouho připravovaný,
s důkladnou péčí zpracovaný
a s láskou předávaný

vesmírná šeď

vínová

FOKUS® je navigátor cesty za tvými sny.


Unikátní diář pro lidi toužící po svobodě a po hodnotném a smysluplném životě.

Diář pro každého, kdo chce změnit sebe, svou rodinu, svůj stát nebo svět.

Diář pro lidi, kteří chtějí mít vliv.

Řekni mu, kam chceš jít a on tě tam dovede.


  • Vylepšené uspořádání a vzhled.
  • Zjednodušené používání
  • Zaměřené na výsledky
  • Dvě barevné varianty

Co najdete uvnitř?

Diář je nedatovaný, takže ho můžete začít používat kdykoli 🙂

Reference – co říkají zákazníci o našem diáři?

Přiznám se, že Navigátor Focus jsem si objednala spíš ze zvědavosti. Už při první prohlídce se ale zvědavost změnila v nadšení. Focus je plný úžasných vychytávek a neuvěřitelně příjemným způsobem pomáhá kormidlovat loď života tím správným směrem. Moc děkuji Akademii úspěchu za nástroj, který může rozehrát dokonalou symfonii našich úspěchů a manželům Kašparovým za rozhodnutí, odhodlání a vytrvalost při realizaci a uvedení tohoto úžasného pomocníka na trh.
Iva Komoňovámanažer
Dobrý den, FOKUS je výborná věc, která zvětšila moji efektivitu minimálně 3x. A za to děkuji.
Josef Pánekstudent

Dobrý den, posílám stručné hodnocení diáře, aneb
\"Co mi dal a co mi vzal Navigátor FOKUS\":

Vzal mi:

  • čas učení, než jsem pochopila jeho všechny možnosti
  • hodinu koncem každého měsíce při hodnocení minulého a plánování nového
  • půl hodiny každou neděli večer pro přípravu a plánování příštího týdne
  • peníze za které jsem diář koupila
  • čas a peníze při plnění svých snů a cílů

Dal mi:

  • zdraví – cíl, kterého jsem chtěla dosáhnout
  • nadšení – vkládala jsem ho do všeho, co jsem si ve FOKUSU naplánovala
  • tvořivost – hlavně v oblasti vztahů. Vymýšlela jsem nové způsoby jak pečovat o jednotlivé vztahy
  • úsměv a pocit štěstí při splnění mých snů a přání
  • víc energie
  • nebát se – přijímala jsem výzvy, které mě vytáhly mimo každodenní rutinu. Díky novým zážitkům jsem získala větší sebevědomí
  • rozhodnost a sílu – začala jsem přemýšlet o svých snech, přáních a nápadech (dřív jsem to nedělala). Pak jsem se pustila do jejich uskutečňování. Výsledkem byl často úspěch a spokojenost
  • víc času pro sebe – plánovala jsem konečně i čas pro sebe
  • knihu radosti a bohatství – to je to, čím se pro mne diář FOKUS na konci roku stal.

Naučil mě:

  • zodpovědnosti
  • disciplíně
  • eliminovat zbytečnosti
  • dotahovat věci do konce
  • postupovat od cílů ke krokům, od kroků k úkolům a od úkolů k termínům jejich plnění
  • zapomenout na pojem, že \"něco nejde\"

Děkuji vám za Navigátor FOKUS, který mi udělal pořádek v každodenním životě, donutil mne číst, vzdělávat se a myslet.

Hana Čechová, Nymburk

Dobrý den Dášo a Tomáši, ze zvědavosti jsem si pořídil váš diář FOKUS. Jeho obsah se mi velice líbí a hlavně co oceňuji je jeho uspořádání, strategické věci jsou hned na začátku a týdenní úkoly a celý týden jsou na jedné stránce, což osobně vnímám jako jeho výhodu proti manažerským diářům. Další výhodou je jeho kompaktnost.
Ing. Martin ČačkaT-Mobile Czech Republic a.s.
Krásný den, taky používám Váš Navigátor Fokus a je to něco úžasného - člověk si srovná myšlenky, ví přesně co chce a může se na to plně soustředit díky plánování ve Fokusu.
Daniel K.
Dobrý den, paní Kašparová a pane Kašpare, myslím, že Navigátor FOKUS je velmi podnětná věc. Ještě jsem se nesetkal s tak obsáhlou částí věnovanou úspěchu. Běžné diáře jsou úžeji zaměřené a v podstatě jen různými způsoby navigují od velkých úkolů k menším. Váš systém se nesoutředí jen na práci, ale také na osobní rozvoj a jeho mentální podporu, takže je komplexnější. Na rozdíl od technokratického přístupu klade důraz spíše na "měkké" faktory a činnosti, aniž by však postrádal cokoliv, co mají jiné diáře. Na mě při vší té bohatosti obsahu paradoxně nejvíce zapůsobilo vyhodnocení dne v týdenním fokusu. To je to, co podle mého názoru většině lidí chybí: říci si na konci dne, jaký z něho mají pocit. Ne odškrtávat splněné, ale zeptat se mysli na její hodnocení.
Miloš TomanIntuitivní marketing s.r.o.